Tuesday, July 29, 2008

O zi in Kaufland

In urma unei zile de cumparaturi la Kaufland am descoperit cu stupoare ca romanii folosesc cosurile de gunoi. O sa ziceti probabil ca nu e nimic rau in asta...In mod normal, ati avea dreptate. In cazul de fata insa...nu.
De ce spun asta? Simplu. Romanii au descoperit cosurile de gunoi, insa nu pe cele pe care ar trebui sa le foloseasca, ci pe cele puse la vanzare, unde romanul inventiv ascunde cutii goale de suc, bere sau ce ii mai trece lui prin cap (lapte varsat, spre exemplu).
Cum de am aflat asta? Pai, aveam nevoie de un cos de gunoi. Nu am reusit sa imi iau unul. As fi preferat unul gol, dar la Kaufland nu aveau asa ceva si super oferta cos de gunoi+gunoi aferent nu mi s-a parut deloc atragatoare.
Ce am invatat de aici? Pe de o parte, ca romanul nu duce lipsa de imaginatie...pe de alta parte, ca romanii fura tot ce se poate fura. Trist, foarte trist.

No comments: