Wednesday, December 5, 2007

M-am saturat...

...de traficul din Bucuresti. Mi-e sila sa ies din casa. Ma enervez numai gandindu-ma ca trebuie sa ies pe strada, sa ma duc sa astept autobuzul care stiu ca o sa vina plin ochi, sa ma urc cu chiu cu vai in el, desi stiu ca o sa mor acolo asteptand sa trec de Doamna Ghica. M-am saturat, dar nu am de ales. M-as inchide in casa, dar nu pot. De ce?

...de oamenii care vorbesc intr-una fara sa spuna nimic. Si nu sunt putini. Sunt genul ala care dau din gura desi nu au nimic de zis. Daca le zici ceva, sar de fund in sus si ar fi in stare sa te stranga de gat. Omule, fii bun si scuteste-ma de nimicul tau. Ma plictisesti. Chiar nu ma intereseaza ce ai de zis. Am treaba, observi asta? Bineinteles ca observi, problema este ca nu te intereseaza.

...de bradul de la Unirii. Nu, nu l-am vazut inca, dar i s-a facut atata publicitate, incat mi s-a facut lehamite de el inca dinainte sa il vad. Sa fiu sincera, nici nu prea vreau sa-l vad. Caci, in fond, nu este decat un schelet metalic luminat. Nu are miros de brad, nici nu prea aduce a brad, de fapt. Dar noi ne mandrim cu el. Ca si cum de bradoiul ala stateam noi in loc. Dar de ce am face ceva util cu banii...de ce i-am investi pentru modernizarea infrastructurii, spre exemplu. Nu mai bine ne facem bradoi si aparem pe posturile de stiri din toata Europa?

...de bisnitarii de la Obor. Nu exista zi in care sa trec pe acolo fara sa aud macar un: telefoane, telefoane, telefoane avem. M-am saturat sa ii aud. M-am oprit de doua ori in viata mea sa ma uit la telefoanele alea. In ambele dati, ca un facut, am pus mana pe un telefon care avea ceva contrafacut la el. Imi pare rau pentru oamenii care si-au luat sau isi vor lua teapa acolo. Ii compatimesc.

...de coada de la Mega Image. E incredibil. Iti faci cumparaturile in 5-10 minute si stai la casa cel putin 30 de minute. Si care e culmea? Culmea este ca la ore de varf sunt deschise acelasi numar de case ca la o ora la care magazinul are 3 clienti.

...de politicienii care dau vina unul pe altul, dar nici unul nu este in stare sa-si asume responsabilitatea.

...de Elodia. Unde ma intorc, toata lumea vorbeste de Elodia. Au luat-o razna cu totii. Eh, ce sa-ti povestim, a disparut o persoana. Nu e prima, nu e ultima si cu toate astea cazul a capatat o amploare inimaginabila. M-am saturat. Nu ma intereseaza ce s-a intamplat cu Elodia. In mod cert, nu atat de tare incat sa aud vorbindu-se despre ea in fiecare zi. Si daca stau bine sa ma gandesc: pana la urma cine e Elodia?

...de oamenii care indica vinovati, dar nu aduc solutii. Toata lumea este experta in gasitul vinovatilor. Aduce cineva in discutie o solutie a problemei? Nu, niciodata. Toti stiu sa arunce cu pietre, nici unul nu incearca sa dea o mana de ajutor. M-am saturat de oameni din astia. Sunt peste tot. Oferiti solutii, vinovati stim si noi sa gasim daca vrem!

...de batranii cu apucaturi animalice din mijloacele de transport in comun. Ii stiti. Sunt cei care navalesc pe sau spre usa, dupa caz. Nu conteaza ca esti si tu un drum. Dau peste tine fara sa le pese si daca indraznesti sa spui ceva, incepe scandalul. Bineinteles, avem parte de eterna replica: generatiile tinere nu mai au respect fata de cei batrani. Si de ce am avea? De ce as respecta pe cineva care nu ma respecta?

...de cainii vagabonzi. Sunt prea multi caini pe strazi. Multi si periculosi. Nu mi-e frica de caini. Imi plac cainii si am caine acasa, dar nu e normal ce se intampla. Nu e normal sa fie zeci de caini liberi prin oras. Nu suntem in padure, suntem intr-un oras care se vrea civilizat.

...de persoanele care pun la share fisiere redenumite. Care o fi distractia? Ca eu nu o vad, serios. Cauti ca nebunul ceva si cand crezi ca ai gasit, dai peste altceva.

...de multe alte lucruri pe care nu mai am rabdare sa le enumar. M-am saturat! si atat.

3 comments:

stringsax said...

cam shifty cu starile astea... cand fericita, cand satula de toate... stai si tu mai mult intr-un fel... (cu elodia ai sigur dreptate ;)) )

Anonymous said...

i feel ya

Anonymous said...

"Imi pare rau pentru oamenii care si-au luat sau isi vor lua teapa acolo. Ii compatimesc." De ce-i compatimesti? Cine se caliceste mai rau pateste - vorba ceea "scumpul mai mult pagubeste". Cand iei ceva de la tigani, nu poti sa emiti pretentii, ami ales ca ce vand aia la Obor sunt lucruri furate.

Legat de redenumirea fisierelor la share, mi se pare chiar funny si am mai facut si eu chestia asta. Mai ales daca pui un filmulet cu o baba nasoala si il denumesti "blonda sexi xxx sani mari" =)) se ia ca painea calda!

in rest numai bine,
simpatic blog