Friday, November 30, 2007

Si din nou, despre trafic

Ati vazut vreodata 15 tramvaie unul dupa altul? Nu, nu am fost la depou si nici la capat, dar am avut norocul (sau ghinionul, cine mai stie?) sa ma aflu aseara pe strada Lizeanu. Cine are drum pe acolo de obicei, stie ca oricum e o aglomeratie infernala mai tot timpul...insa in seara asta a fost incredibil. Pe toata strada se intindea un lung sir de tramvaie. Pentru cunoscatori, de la Reinvierii pana la Sos Stefan cel Mare...numai tramvaie. O imagine cel putin interesanta. Nu mai vazusem asa ceva pana acum si mi s`a parut amuzant, asta pentru ca oricum eu mergeam cu tramvaiul doar pana la Lizeanu, asa ca nu m`a afectat prea mult...in schimb, fetele celor din tramvai nu erau la fel de zambitoare :). Dar asta e Bucurestiul. Cu traficul lui, cu farmecul lui, cu oamenii lui. Ne place, nu ne place, ne obisnuim.

am facut si o poza, ce telefonul ce`i drept..dar na, asta aveam la indemana:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

No comments: